Pozzi Milano 1876... príbeh, móda, umenie a čaro made in Italy

22.05.2025

Poďme sa lepšie zoznámiť s našimi značkami, dnes vám predstavíme značku Pozzi Milano 1876

Odvetvie "stolového riadu" sa vyznačuje koexistenciou historických značiek s rôznym umiestnením a príležitosťami na použitie, ktoré predávajú malé a stredné podniky aj veľké medzinárodné skupiny, a maloobchodné značky s rôznym umiestnením a sortimentom produktov.

Spoločnosť Pozzi Milano S.p.A. sa odlišuje tým, že svojim zákazníkom ponúka kompletný sortiment vysoko trendových produktov, prináša koncept módy prístupným spôsobom a zároveň vytvára pre klientske predajne skvelú a osobitú imidžovú hodnotu.


Spoločnosť POZZI MILANO S.p.A. patrí medzi hlavných hráčov na trhu so stolovacím riadom a domácimi potrebami.

V sektore stolového riadu sa prezentuje historickými značkami rôzneho použitia a širokou škálou stolového riadu a bytových doplnkov.

Spoločnosť zakladá svoj globálny úspech na základných hodnotách, ako je kreatívna nezávislosť, strategické partnerstvá a strategický a konsolidovaný obchodný model.

Spoločnosť každoročne vytvára viac ako 25 nových kolekcií, čím podporuje koncept "stolovej módy", aby uspokojila požiadavky rôznych geografických trhov: lojalitu zákazníkov s následným zvýšením predaja.


Ako sa narodil Pozzi Milano:

1986 - Založenie spoločnosti Delta Group Design S.r.l.: spoločnosť zaoberajúca sa domácimi potrebami, ktorá sa špecializuje na výrobu predmetov z termoplastických/termosetových materiálov.

1988-1992 - Účasť na veľtrhoch (Miláno a Frankfurt) s rastom objemov, čím sa etablovala ako líder na trhu.

2004 – 2014: ZAČIATOK ROZVOJA

2004 – 2005 – Zavedenie nových materiálov: začína sa výroba a marketing produktov z alternatívnych materiálov, ako je keramika a zdobený porcelán.

2005-2006 - Zavedenie značky EasyLife na distribúciu produktov do obchodov špecializujúcich sa na domáce potreby a všeobecné potreby pre domácnosť.

2011 - Upevnenie prítomnosti na zahraničných trhoch vďaka účasti na medzinárodných veľtrhoch, ako napríklad v Chicagu, Hongkongu a Dubaji.

2015 – 2022: DIGITALIZÁCIA A ZRÝCHLENIE ROZVOJA

2014-2015 - Otvorenie siete agentov vo Francúzsku s účasťou na parížskom veľtrhu.

2019 - Príchod podnikateľa Diega Toscaniho: v decembri 2019 prevzal spoločnosť od predchádzajúceho majiteľa a priniesol novú podnikateľskú víziu a investície s následným zvýšením obratu.

2020 – 2021 – Po pandémii výrazný nárast digitálnej stratégie so zvýšenými spoločenskými aktivitami a posilnením elektronického obchodu.

2022 - Zmena názvu spoločnosti na "Pozzi Milano S.p.A.", začlenenie spoločnosti Pozzi Brand Diffusion S.r.l. a kúpa značiek POZZI a Castello Pozzi s cieľom dosiahnuť historický zlom v súlade s dobou a potrebami trhu.

Spustenie procesu kótovania na trhu Euronext Growth Milan s cieľom vytvoriť základ pre nový úspešný rast.


História tejto značky je bohatá a dúfame, že sa vám páčila. 

Ponorte sa s nami do umenia premeniť každý deň na mimoriadny zážitok s exkluzívnymi kolekciami Pozzi Milano 1876.